- האם כל השעונים של “עולם השעונים” מקוריים?
ש
- האם ישנה אחריות על השעונים?
כן – בהתאם לדגם הספציפי כך גם תקופת האחריות.
- איך מגיע אליי המוצר שאני רוצה?
כל מוצר שתזמינו מגיע בתוך קופסא מסודרת וספר היצרן.
- אם התחרטתי – אוכל להחזיר שעון שקניתי?
בהחלט.
אם התחרטת, מכל סיבה שהיא, ניתן להחזיר את המוצר ולקבל בחזרה את כל הכסף ששילמת.
חשוב מאוד: המוצר יוחזר לחנות באמצעות דואר רשום בלבד, במצב חדש לחלוטין באריזתיו המקורית לא פגומה. על-מנת לקבל את ההחזר הכספי, יש לפנות לשירות של WatchWorld.
- מה מדיניות החלפת מוצרים?
אם מסיבה כל שהיא המוצר שקיבלת לא מתאים לך או לא מוצא חן בעיניך, ניתן להחליפו בדגם אחר, כרצונך.
. לביצוע החלפה, יש לפנות לשירות של עולם השעונים.
חשוב מאוד: המוצר יוחלף אך ורק במצב חדש לחלוטין, באריזתיו המקורית לא פגומה.
- מהן אפשרויות התשלום?
אשראי או PayPal, לבחירתך. לבוחרים לשלם באשראי אפשרות לחלק את הסכום ל-12 תשלומים (או פחות, כמובן)
ללא ריבית.
- מהו אזור המשלוחים של עולם השעונים?
כל מקום בעולם.
- תוך כמה זמן אקבל את השעון שהזמנתי?
- מהי עלות המשלוח?
- WorldWide shipping for free
יש לך שאלה נוספת? ניתן ליצור איתנו קשר בכל שעה עם כל שאלה או בקשה